interactivi-CAT

Projecte d'aula virtual de català

Model d’avaluació

L’alumnat haurà de demostrar una sèrie d’habilitats lingüístiques mínimes per arribar al nivell específic del curs; com ara la comprensió de textos orals i escrits, ser capaç de fer argumentacions orals i escrites i llegir textos argumentatius formals. Alhora, haurà de poder comprendre el fil argumental de diversos textos i ser capaç de defensar les seves opinions en català amb correcció i fluïdesa. També demostrarà la seva competència lingüística treballant la morfosintaxi, el lèxic, la fonètica i l’ortografia, i haurà de conèixer el marc sociolingüístic de la llengua catalana.

S’aplicaran dos tipus d’avaluació, formativa i sumativa. Per al primer nivell, s’aplicarà un qüestionari als estudiants que hagin utilitzat el curs per veure el grau de satisfacció de les habilitats desenvolupades, coneixements bàsics, atenció a l’alumnat, procés d’ensenyament-aprenentatge, organització de l’ensenyament, infraestructura per al procés formatiu i aportació de les TIC a l’assignatura. En el segon nivell, s’analitzaran els resultats docents obtinguts dels estudiants que treballaran el curs. D’aquesta manera, cada any es podrà anant millorant a partir dels resultats obtinguts.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: