interactivi-CAT

Projecte d'aula virtual de català

Relació d’activitats, continguts, objectius i competències.

Activitat Contingut Objectiu  competència
Curs introducció TIC Rebre, mitjançant el curs, nous recursos per a una futura integració laboral i social.Obtenir un ús optimitzat de les noves eines tecnològiques que planteja aquesta proposta formativa d’e-learning. Competència digital
Activitats de gramàtica Exercicis de treball individual Adquirir els coneixements teòrics per examinar-se del nivell C de català en les proves que convoca anualment la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.Conèixer la importància de l’aplicació de la normativa en la varietat estàndard com a llengua comuna de referència i conèixer l’existència d’estàndards regionals, les característiques de les varietats geogràfiques, generacionals i socials i la situació actual de la llengua catalana. Competència comunicativa(coneixements teòrics)
Exercicis de comprensió lectora Exercicis de treball individual amb lectures i preguntes de contingut Adquirir els coneixements pràctics per examinar-se del nivell C de català en les proves que convoca anualment la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.Comprendre textos orals i escrits, llargs i complexos d’una gran varietat de temes i en les diverses varietats geogràfiques, assimilant-ne la intenció comunicativa, les idees principals, secundàries i no formulades. Competència comunicativa (coneixements pràctics o aplicatius)
Exercicis de comprensió oral Exercicis de treball individual amb audició de gravacions i preguntes de contingutExercicis de conversa amb companys que seran enregistrades i enviades al tutor Comprendre textos orals i escrits, llargs i complexos d’una gran varietat de temes i en les diverses varietats geogràfiques, assimilant-ne la intenció comunicativa, les idees principals, secundàries i no formulades. Competència comunicativa (coneixements pràctics o aplicatius)
 Exercicis d’expressió escrita Redaccions sobre temes de manera individual

Redaccions col·laboratives

Ser capaç de produir textos clars i ben estructurats tractant temes complexos i desenvolupant idees elaborades, aplicant les diverses formes d’organització textual(descriptiva, narrativa, directiva, argumentativa i expressiva). Competència comunicativa (coneixements pràctics o aplicatius)

i actitudinal

(compromisos personals)

Exercicis d’expressió oral Exercicis individuals amb gravacions que s’enviaran al tutor perquè els corregeixi i exercicis de conversa amb companys que seran enregistrats  (opció de gravació de converses amb Pretty May o Vsee que s’enviaran perquè els avaluï).  Assolir la competència comunicativa que permeti a l’aprenent comunicar-se en la varietat estàndard de la llengua, oralment i per escrit, d’una manera eficaç i flexible en les situacions comunicatives de caràcter formal usuals de l’àmbit social.Adaptar-se als rols socials propis de cada àmbit amb l’ús de l’estil, la varietat lingüística i el nivell de formalitat adequats; comprendre textos orals i escrits, llargs i complexos d’una gran varietat de temes i en les diverses varietats geogràfiques, assimilant-ne la intenció comunicativa, les idees principals, secundàries i no formulades.

Parlar de manera flexible i eficaç per expressar opinions, idees i per desenvolupar temes d’interès general o específics, expressant-se amb fluïdesa, amb un vocabulari ric i precís i organitzant el discurs amb la correcció suficient.

Adquirir una pronunciació i una entonació clares.

Competència comunicativa  i actitudinal (coneixements pràctics o aplicatius) 

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: